Ποιοί είμαστε

  • Προέρχομαι από μια οικογένεια με βαθιά παράδοση στο χώρο της εστίασης.
  • Μετά από συνεχή έρευνα και ανάλυση, κατέληξα ότι η ασιατική κουζίνα είναι μια στάση ζωής, ένα παιχνίδι υλικών και γεύσεων που αναδεικνύει αρώματα και διατροφικές αξίες που ταιριάζουν στον Έλληνα καταναλωτή.
  • Τα υλικά των πιάτων της ασιατικής κουζίνας συνθέτουν ισορροπημένα διατροφικά γεύματα με έμφαση κυρίως στα noodles, το ρύζι, τα φρέσκα λαχανικά, το αυγό, τα άπαχα κρέατα, τα παραδοσιακά μπαχαρικά και βότανα, είναι ιδανικά για όσους προσέχουν το σωματικό τους βάρος.
  • Τα noodles και το ρύζι που αποτελούν τη βάση της ασιατικής κουζίνας, παρέχουν σύνθετους υδατάνθρακες, οι οποίοι αποτελούν την κύρια πηγή ενέργειας για τον ανθρώπινο οργανισμό.
  • Τα κρέατα και θαλασσινά της ασιατικής κουζίνας (μοσχάρι, κοτόπουλο, χοιρινό, πάπια, σολομός, γαρίδες, καραβίδες, αστακοουρά, καβουρόψυχα) κόβονται συνήθως σε μικρά κομμάτια για να ψήνονται γρήγορα και να προμηθεύουν τον οργανισμό με πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας.
  • Τα φρέσκα λαχανικά, που αποτελούν βασικό συστατικό των ασιατικών πιάτων, αποτελούν σημαντική πηγή βιταμινών, ανόργανων στοιχείων και
    • φυτικών ινών.
  • Τα μπαχαρικά και τα βότανα, με πιο γνωστό το τζίντζερ, το λεμονόχορτο ή οι πιπεριες τσίλι, πέρα από την ξεχωριστή γεύση, προσδίδουν ισχυρά αντιοξειδωτικά συστατικά.
  • Το παραδοσιακό σκεύος wok, που χρησιμοποιείται στο μαγείρεμα επιτυγχάνει μειωμένο χρόνο μαγειρέματος που βοηθά στη διατήρηση των θρεπτικών συστατικών των τροφών.
  • Το Σησαμέλαιο, το πιο διαδεδομένο λάδι που χρησιμοποιείται στην Ασιατική κουζίνα, πλούσιο σε βιταμίνη Ε, Κ και αντιοξειδωτικά, έχει ευεργετικές επιδρά- σεις στον μεταβολισμό της χοληστερόλης και της αρτηριακής πίεσης.
  • Τα ευρήματα της σημαντικής διατροφικής αξίας της ασιατικής κουζίνας έχουν επιβεβαιωθεί από πολλές επιστημονικές έρευνες, καταγράφοντας μειωμένα ποσοστά καρδιαγγειακών νοσημάτων στις χώρες που την ακολουθούν.


Γιώργος Κουστένης
Founder
& president